Και κάτι που πρέπει να θυμόμαστε...

"Γνους πράττε".

Πιττακός ο Μυτιληναίος, 650-570 π.Χ., ένας από τους 7 σοφούς της Αρχαίας Ελλάδας

μτφρ: Να ενεργείς έχοντας γνώση.







Τετάρτη, 4 Απριλίου 2012

Συνέντευξη από το Διευθυντή του σχολείου μας

1. Τι προσπάθειες καταβάλλονται για τη βελτίωση του σχολικού χώρου; Υπάρχει ανάγκη ανέγερσης νέου διδακτηρίου. Από την πλευρά του δήμου υπάρχει σχετική υπόσχεση κι εμείς από την πλευρά του σχολείου δώσαμε τα απαραίτητα στοιχεία, για την έναρξη των διαδικασιών, οι οποίες απαιτούν χρόνο.

2. Τι έχετε να πείτε για τα παιδιά του σχολείου μας που αργούν σταθερά; Παρά τις επανειλημμένες επισημάνσεις, ...
πάρα πολλοί μαθητές και συνήθως οι ίδιοι καθυστερούν στην πρωινή τους προσέλευση. Αυτό δημιουργεί προβλήματα στη λειτουργία του σχολείου, στη διδασκαλία των μαθημάτων και στην ασφάλεια των μαθητών. Πρέπει να το καταλάβουν όλοι και οι γονείς και οι μαθητές να είναι συνεπείς. Η έγκαιρη προέλευση το πρωί στο σχολείο είναι η ελάχιστη πράξη ένδειξης  ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ. Ελπίζω να διορθωθεί το πρόβλημα και να μην αναγκαστούμε να κλειδώνουμε αμέσως μετά την πρωινή προσευχή. 


3. Τι έχετε να πείτε για το μάθημα των Αγγλικών;
Το μάθημα των Αγγλικών είναι σημαντικότατο. Στη σημερινή εποχή όποιος δε γνωρίζει σε πολύ καλό επίπεδο μια ξένη γλώσσα και τη χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών, μάλλον είναι μερικά «αγράμματος». Γι’ αυτό όλοι, διδάσκοντες και μαθητές οφείλουμε να επιδεικνύουμε την απαραίτητη προσοχή και επιμέλεια. Επίσης τα εντεταλμένα όργανα της πολιτείας να πραγματοποιούν τους απαραίτητους ελέγχους και να μην αφήνουμε τίποτα στον πατριωτισμό.           

4. Είναι συνεργάσιμος ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του  σχολείου μας; Αν ναι γιατί; Αν όχι γιατί;
Πάρα πολύ. Σε πολύ μεγάλο βαθμό.

5. Κατά τη γνώμη σας είναι απαραίτητο κάποιες φορές  οι δάσκαλοι να είναι πιο σκληροί με τους μαθητές;
Οι δάσκαλοι οφείλουν να είναι παιδαγωγοί, δίκαιοι και με αγάπη προς τους μαθητές. Η σκληρότητα γεννά βία. Προέχει να επιδεικνύουν την απαραίτητη παιδαγωγική συμπεριφορά ώστε οι μαθητές να κατανοούν τα λάθη τους, να τα διορθώνουν και να μετανοούν ειλικρινά.

6. Πόσο χρήσιμο θεωρείτε την ύπαρξη της εφημερίδας μας και του blog για το σχολείο μας και τους μαθητές;       Η εφημερίδα και το blog του σχολείου είναι η σεμνή προβολή της δουλειάς όλων μας. Η έκφραση των προβληματισμών μας, των αναζητήσεων και των προτάσεών μας. Χρειάζεται συνεχής και προσεκτική συμμετοχή όλων μας. 

7. Είστε ευχαριστημένος με την επίδοση των μαθητών στα μαθήματα που διδάσκετε; Το μαθησιακό επίπεδο και οι επιδόσεις των μαθητών είναι σε πολύ καλό επίπεδο. Μπράβο στους μαθητές μας, στους γονείς τους και στους δασκάλους μας..

8. Κάνετε διακρίσεις ανάμεσα στους μαθητές για διάφορους λόγους;  
Η λέξη διάκριση είναι διαγραμμένη από τη συμπεριφορά και τη δουλειά των δασκάλων. Το σχολείο μας είναι πολυπολιτισμικό και είμαστε περήφανοι γι’ αυτό. Εξάλλου σχετική πρόσφατη ενδοσχολική έρευνα από τους μαθητές του σχολείου μας, έδειξε το υψηλότατο ποσοστό δικαιοσύνης των δασκάλων. Η δικαιοσύνη δεν επιδέχεται διακρίσεις.

9. Θεωρείτε ότι η δουλειά σας είναι σημαντική για την κοινωνία του σχολείου μας;
Εσείς τι λέτε; Οι γονείς σας τι λένε; Γιατί όλοι θεωρούν την παιδεία θέμα εθνικής προτεραιότητας; Ας το κάνουμε λοιπόν ΟΛΟΙ πράξη.

10. Είναι εύκολο να είναι κανείς διευθυντής σε Δημοτικό σχολείο;
 Όταν ο καθένας μας στη δουλειά του είναι συνεπής, υπεύθυνος, δίκαιος, εξυπηρετικός, εργατικός, μεθοδικός, γνώστης του αντικειμένου και ανθρώπινος, η δουλειά του γίνεται εύκολη. Διαφορετικά…

11. Πόσο συνεργάσιμοι είναι οι μαθητές;
 Οι μαθητές μας επιδεικνύουν μεγάλο βαθμό συνεργασίας, συμμετοχής και αλληλοκατανόησης. Δεν επαναπαυόμαστε όμως. Όλοι οφείλουμε να προσπαθούμε να γινόμαστε καλύτεροι.

12. Υπακούουν οι μαθητές στους κανόνες του σχολείου;     Οι μαθητές τηρούν τους κανόνες λειτουργίας του σχολείου. Χρειάζεται όμως μεγαλύτερη προσπάθεια στην πρωινή προσέλευση, στην καθαριότητα των κοινόχρηστων χώρων και στον περιορισμό των εκφράσεων σωματικής και λεκτικής βίας. Σπρωξίματα, κλοτσιές, μπουνιές, βρισιές, απειλές…, δεν έχουν θέση στο σχολείο. Ας φροντίσουμε αυτά τα φαινόμενα να τα εξαλείψουμε ολοκληρωτικά. Απ’ όλους μας εξαρτάται. Ας το παλέψουμε!

13. Γιατί γίνατε Διευθυντής και δεν παραμείνατε δάσκαλος;
Μα δάσκαλος είμαι. Και μ’ αρέσει που είμαι δάσκαλος και με ευχαριστεί όταν οι παλιοί μαθητές μου με προσφωνούν, «Δάσκαλε». Η επιλογή μου για Διευθυντής, είναι απόφασή μου για προσφορά.
Έντριτ  Κ.- Γεράσιμος Καρβ. -Τάξη Στ`  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου