Και κάτι που πρέπει να θυμόμαστε...

"Γνους πράττε".

Πιττακός ο Μυτιληναίος, 650-570 π.Χ., ένας από τους 7 σοφούς της Αρχαίας Ελλάδας

μτφρ: Να ενεργείς έχοντας γνώση.

«Η τύχη βοηθάει μόνο τα καλά προετοιμασμένα μυαλά». Λουί Παστέρ, ένας από τους μεγαλύτερους επιστήμονες στον κόσμο, στον οποίο οφείλουμε τα εμβόλια και άλλες επιστημονικές ανακαλύψεις που έχουν σώσει εκατομμύρια ανθρώπινες ζωές από τον 19ο αιώνα μέχρι σήμερα.






Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

Χτίζοντας κάστρα αφήγησης και γραφής.







«Χτίζοντας  κάστρα αφήγησης και γραφής»
                                             Τετάρτη 30-3-2016 
  Μια διαφορετική και όμορφη μέρα για τους μαθητές της Δ΄ τάξης του σχολείου μας. Τρεις μαθητές του Μουσικού Σχολείου Αργολίδας,μας επισκέφθηκαν στην τάξη μας και μας  αφηγήθηκαν  ένα παραμύθι. Ο ήχος του σαντουριού, που έπαιζε ένας από τους μαθητές, συνόδευε την αφήγηση.
  
Στο τέλος της αφήγησης οι μαθητές έγραψαν το δικό τους τέλος για το παραμύθι. 

Στη συνέχεια άκουσαν σαντούρι, τραγούδησαν και έγραψαν τις εντυπώσεις τους.


Σκέψεις και εντυπώσεις των μαθητών για τη δράση αυτή, που έγραψαν στο τέλος του προγράμματος:

v  Ένιωσα πολύ ωραία  ακούγοντας το παραμύθι και τη ζωντανή μουσική. Ήταν η καλύτερή μου μέρα!    
v Εμένα μου άρεσε που ήρθαν τα παιδιά και μου έκανε εντύπωση    που δούλευαν πολύ καιρό για να μας παρουσιάσουν το παραμύθι με  μουσική. 
v Θα ήθελα αυτό που είδαμε σήμερα να γίνεται πολύ πιο συχνά στο σχολείο, να μπει στο πρόγραμμά του. 
v Εμένα μου άρεσε γιατί δεν είχαμε ξανακάνει κάτι τέτοιο. Το παραμύθι, η μουσική, το σαντούρι ήταν μια φανταστική εικόνα. 
v Εγώ ένιωσα πολύ όμορφα σήμερα και θα ήθελα να ξανακάνουμε κάτι τέτοιο.
v Με τους επισκέπτες που σήμερα ήρθαν στην τάξη μας, πέρασα πολύ ωραία. Μου άρεσε που συνεχίσαμε  την ιστορία που ακούσαμε έτσι όπως εμείς θέλαμε αλλά και που στο τέλος τραγουδήσαμε μαζί με τους μαθητές του Μουσικού Σχολείου παίζοντας σαντούρι. Θέλω να ξανάρθουν. 
v Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ. Ήταν έμπνευση το παραμύθι, το σαντούρι και μπράβο στην Εύα, στην Ελένη και στον Μιχάλη που έκαναν όλο αυτόν τον κόπο για  μας. 
v Ένιωσα πάρα πολύ ωραία που άκουσα από τα παιδιά το παραμύθι αλλά και γιατί έμαθα πολλά πράγματα για τη μουσική. 
v Εγώ πέρασα φανταστικά. Θα ήθελα να ξαναγίνει κάτι τέτοιο. Μου άρεσε που στο τέλος τραγουδήσαμε όλοι μαζί και ένα παιδί έπαιζε σαντούρι.
v Τα πέρασα τέλεια. Τα παιδιά έκαναν  μεγάλη προσπάθεια. Μου άρεσε που είδα να παίζουν σαντούρι
v Ένιωσα πολύ ωραία  και μεγάλη χαρά που συνεχίσαμε το παραμύθι με τον δικό μας τρόπο. Θέλω να ξανάρθουν τα παιδιά.
v Ήταν φανταστικά! Θα ήθελα να ξανάρθουν και να φέρουν κι άλλα όργανα  όπως το σαντούρι!
v Ήταν ωραίο το παραμύθι. Μου άρεσε που έγραψα κι εγώ το δικό μου. Θα ήθελα να ξαναέρθουν τα παιδιά και να έχουν μαζί τους κι άλλα μουσικά όργανα
v Ένιωσα καταπληχτικά με τα τραγούδια που είπαμε στο τέλος! 
v Πέρασα ωραία, άκουσα το παραμύθι, είδα πως είναι το σαντούρι και θα ήθελα πολύ μα πάρα πολύ να ξαναέρθουν τα παιδιά. 
v Εγώ ένιωσα πολύ καλά και τα παιδιά που ήρθαν στην τάξη μας είναι τα καλύτερα!

  

Όμως  η δράση των μαθητών δεν τελειώνει εδώ.
 Το Σάββατο (2-4-2016)   στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Άργους-Μυκηνών  Μέγας Αλέξανδρος,  θα  εκθέσουν τα γραπτά τους,  με πρωτότυπο τρόπο, παράλληλα με την  εκδήλωση του Συμποσίου για τους συγγραφείς της Αργολίδας.
 Η έκθεση θα είναι ανοικτή για το κοινό από τις 14:00 έως τις 21:00 .