Και κάτι που πρέπει να θυμόμαστε...

"Γνους πράττε".

Πιττακός ο Μυτιληναίος, 650-570 π.Χ., ένας από τους 7 σοφούς της Αρχαίας Ελλάδας

μτφρ: Να ενεργείς έχοντας γνώση.

«Η τύχη βοηθάει μόνο τα καλά προετοιμασμένα μυαλά». Λουί Παστέρ, ένας από τους μεγαλύτερους επιστήμονες στον κόσμο, στον οποίο οφείλουμε τα εμβόλια και άλλες επιστημονικές ανακαλύψεις που έχουν σώσει εκατομμύρια ανθρώπινες ζωές από τον 19ο αιώνα μέχρι σήμερα.






Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2018

Καλύτερα να σε ντύνω παρά να σε ταΐζω!


Μια μέρα ο κ. Πέτρος πήγε με τα παιδιά του, τον Ορέστη και τη Μυρτώ, να πάρουν δώρα για τα Χριστούγεννα. Μετά τα ψώνια αποφάσισαν να καθίσουν για φαγητό. Μόλις ήρθε ο σερβιτόρος, η Μυρτώ άρπαξε τον κατάλογο από τα χέρια του και άρχισε να παραγγέλνει.
-Θα ήθελα μία μερίδα πατάτες, κεφτεδάκια, μία σαλάτα του Καίσαρα, ένα ψαρονέφρι και ένα σαγανάκι. Επίσης, θα ήθελα για επιδόρπιο μία κρέπα με σοκολάτα και δύο μπάλες παγωτό.
Μόλις τελείωσε έδωσε τον κατάλογο και είπε: «Μπορείτε να παραγγείλετε κι εσείς».
Ο Ορέστης κοίταξε τον πατέρα του και είπε: «Καλύτερα να την ντύνεις παρά να την ταΐζεις!»                      Διονυσία Κιντ.

Την  προηγούμενη εβδομάδα μαζί με τη μαμά μου, τη θεία μου και τον μικρότερο ξάδελφό μου πήγαμε στο εμπορικό για ψώνια. Έπρεπε να αγοράσουμε αθλητικά ρούχα και παπούτσια. Ο ξάδελφός μου αμέσως βρήκε αυτά που ήθελε και μάλιστα ήταν πολύ οικονομικά. Εγώ, από την άλλη, δυσκολεύτηκα να βρω και στο τέλος πήρα τα ακριβότερα που υπήρχαν, γιατί δε μου άρεσε τίποτα άλλο. Μετά πήγαμε για φαγητό, αφού ο ξάδελφός μου είχε κουραστεί και πείναγε πολύ. Όταν κάτσαμε παρήγγειλε δύο μπέργκερ, μία μερίδα κοτομπουκιές, δύο μερίδες πατάτες, μία σαλάτα, μία πορτοκαλάδα και δύο μπάλες παγωτό. Η μαμά του έμεινε έκπληκτη, μόλις άκουσε την παραγγελία και γύρισε και του είπε: «Αμάν παιδί μου, εσένα καλύτερα να σε ντύνω παρά να σε ταΐζω».                           Κωνσταντίνα Μάλλ.

Η μητέρα μου κάθε Σάββατο συνηθίζει να μου μαγειρεύει ένα από τα αγαπημένα μου φαγητά και αυτό δεν είναι άλλο από τα ντολμαδάκια. Όταν έφερε το πιάτο στο τραπέζι, ήμουν ο πρώτος που τελείωσε το φαγητό του και αμέσως ζήτησα από την μητέρα μου ένα δεύτερο πιάτο από το φαγητό. Όλοι με κοίταξαν με απορία καθώς είμαι ο μικρότερος της οικογένειας και δε συνηθίζω να τρώω πολύ. Η μητέρα μού έφερε και το δεύτερο πιάτο και αφού το τελείωσα κι αυτό ζήτησα και τρίτο! Τότε η μητέρα μου είπε: «Γιώργο, καλύτερα να σε ντύνω παρά να σε ταΐζω!».  Γιώργος Δέμ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου