ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ:
* Όταν μπαινοβγαίνουμε στην τάξη κρατάμε σειρά.
* Ανεβοκατεβαίνουμε τα σκαλιά ένα-ένα.
* Την ώρα του διαλείμματος, πρώτα τρώμε κι ύστερα παίζουμε.
* Πετάμε τα χαρτάκια και τα αποφάγια στους κάδους απορριμμάτων που διαθέτει το σχολείο.
* Όταν τρέχουμε προσέχουμε τα μικρότερα παιδιά.
* Προσπαθούμε να παίζουμε σε περιορισμένο χώρο του προαυλίου.
* Προσπαθούμε να συνεννοηθούμε με τις άλλες ομάδες για το πού θα παίξει η καθεμιά.
* Αφήνουμε την τουαλέτα τόσο καθαρή όσο την βρήκαμε.
ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ:
* Όταν μπαινοβγαίνουμε στην τάξη, δεν τρέχουμε, δε σπρώχνουμε και δεν ουρλιάζουμε.
* Την ώρα του διαλείμματος αποφεύγουμε να τρώμε και να παίζουμε ταυτόχρονα.
* Δεν πετάμε σκουπίδια στην τάξη μας και στο προαύλιο.
* Δεν τρέχουμε στο προαύλιο και ιδιαίτερα όταν το προαύλιο είναι βρεγμένο.
* Δεν παίζουμε σε όλο το προαύλιο ή όπου μας αρέσει. Αφήνουμε χώρο και σε άλλα παιδιά.
* Δεν παίζουμε με ζαβολιές.
* Δεν κάνουμε άσκοπη χρήση του χαρτιού τουαλέτας.
ΤΑΞΗ ΣΤ`
21/3/2011
* Όταν μπαινοβγαίνουμε στην τάξη κρατάμε σειρά.
* Ανεβοκατεβαίνουμε τα σκαλιά ένα-ένα.
* Την ώρα του διαλείμματος, πρώτα τρώμε κι ύστερα παίζουμε.
* Πετάμε τα χαρτάκια και τα αποφάγια στους κάδους απορριμμάτων που διαθέτει το σχολείο.
* Όταν τρέχουμε προσέχουμε τα μικρότερα παιδιά.
* Προσπαθούμε να παίζουμε σε περιορισμένο χώρο του προαυλίου.
* Προσπαθούμε να συνεννοηθούμε με τις άλλες ομάδες για το πού θα παίξει η καθεμιά.
* Αφήνουμε την τουαλέτα τόσο καθαρή όσο την βρήκαμε.
ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ:
* Όταν μπαινοβγαίνουμε στην τάξη, δεν τρέχουμε, δε σπρώχνουμε και δεν ουρλιάζουμε.
* Την ώρα του διαλείμματος αποφεύγουμε να τρώμε και να παίζουμε ταυτόχρονα.
* Δεν πετάμε σκουπίδια στην τάξη μας και στο προαύλιο.
* Δεν τρέχουμε στο προαύλιο και ιδιαίτερα όταν το προαύλιο είναι βρεγμένο.
* Δεν παίζουμε σε όλο το προαύλιο ή όπου μας αρέσει. Αφήνουμε χώρο και σε άλλα παιδιά.
* Δεν παίζουμε με ζαβολιές.
* Δεν κάνουμε άσκοπη χρήση του χαρτιού τουαλέτας.
ΤΑΞΗ ΣΤ`
21/3/2011