Και κάτι που πρέπει να θυμόμαστε...

"Γνους πράττε".

Πιττακός ο Μυτιληναίος, 650-570 π.Χ., ένας από τους 7 σοφούς της Αρχαίας Ελλάδας

μτφρ: Να ενεργείς έχοντας γνώση.

«Η τύχη βοηθάει μόνο τα καλά προετοιμασμένα μυαλά». Λουί Παστέρ, ένας από τους μεγαλύτερους επιστήμονες στον κόσμο, στον οποίο οφείλουμε τα εμβόλια και άλλες επιστημονικές ανακαλύψεις που έχουν σώσει εκατομμύρια ανθρώπινες ζωές από τον 19ο αιώνα μέχρι σήμερα.






Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Οι μαθητές της Ε' τάξης ταξιδεύουν με τη μηχανή του χρόνου....

      Πάντα ήθελα να κατασκευαστεί μία χρονομηχανή όταν επιτέλους έμαθα πως αρχίζουν να φτιάχνονται πια. Από μικρή ήθελα να δω πώς θα είναι το μέλλον. Όλοι με ρωτούσαν γιατί στο μέλλον και εγώ κάθε φορά τους απαντούσα: «Γιατί με ενδιαφέρει να δω πώς θα έχει προχωρήσει η Ελλάδα και γενικά ο κόσμος όχι μόνο οικονομικά αλλά και τεχνολογικά».
      Όταν θα φτάσω εκεί ονειρεύομαι να δω τις φίλες μου, πώς θα είναι στο μέλλον, αν θα έχουν οικογένεια κ.ά. Επίσης θα ήθελα να γνωρίσω τον εαυτό μου. Τι δουλειά θα κάνω, ποιους φίλους θα έχω και άλλα πράγματα που θα αφορούν τη ζωή μου.  Άνθια Σωτηρ.


        Η χρονομηχανή μου είναι ήδη σε λειτουργία, είμαι έτοιμη να ταξιδέψω στην εποχή των δεινοσαύρων. Θέλω να δω όλους αυτούς τους σαρκοφάγους και τους χορτοφάγους δεινόσαυρους αλλά και τα μωράκια τους.
        Αυτή η εποχή πάντα μου άρεσε, οπότε είμαι έτοιμη να πάω και να τη δω, μπαίνω στην χρονομηχανή μου και φεύγωωω…
        Επιτέλους έφτασα στην αγαπημένη μου εποχή. Οι δεινόσαυροι μπορούν να με δουν όμως δεν μπορούν να με πειράξουν γιατί φαίνομαι λες και είμαι ο προστάτης τους. Το μεγαλύτερό μου ερώτημα πάντοτε ήταν:  Πόσο μεγάλοι ήταν οι δεινόσαυροι και τώρα που τους είδα κατάλαβα ότι είναι όσο μια τριώροφη πολυκατοικία.  Γωγώ  Ραβ.

Η  μηχανή  του  χρόνου με  πήγε  σε  μία  περίοδο  του  Βυζαντίου. Εκεί  ζει  και  κυβερνάει  ο  Ηράκλειος  το  610 μ.Χ.  και  θα  ήθελα να  τον  συναντήσω. Είμαι  σε  περίοδο  πολέμου  με  τους   Άραβες   και  τους Πέρσες. Θέλω  νa ανακαλύψω  και  να  μάθω τον τρόπο ζωής των Βυζαντινών, τις συνήθειές  τους.  θέλω  επίσης  να  μάθω πώς είναι να ζεις σε περίοδο πολέμου.                                             
                    Μαριπόπη   Μαρ.