Και κάτι που πρέπει να θυμόμαστε...

"Γνους πράττε".

Πιττακός ο Μυτιληναίος, 650-570 π.Χ., ένας από τους 7 σοφούς της Αρχαίας Ελλάδας

μτφρ: Να ενεργείς έχοντας γνώση.

«Η τύχη βοηθάει μόνο τα καλά προετοιμασμένα μυαλά». Λουί Παστέρ, ένας από τους μεγαλύτερους επιστήμονες στον κόσμο, στον οποίο οφείλουμε τα εμβόλια και άλλες επιστημονικές ανακαλύψεις που έχουν σώσει εκατομμύρια ανθρώπινες ζωές από τον 19ο αιώνα μέχρι σήμερα.






Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

Επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων

Την Παρασκευή 17 Οκτωβρίου οι μαθητές της Στ` τάξης επισκέφθηκαν τη Βουλή των Ελλήνων στην Αθήνα. Επίσης, παρακολούθησαν την αλλαγή φρουράς στο μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη, περπάτησαν στον Εθνικό κήπο και είδαν το Ζάππειο Μέγαρο. 
Από τα σχόλια των μαθητών διαβάζουμε:

-ΤΕΛΕΙΑ!!!     Δημήτρης  Π.

-Ήταν υπέροχα !!! Περάσαμε πάρα πολύ ωραία στην εκδρομή . Το κτήριο ήταν

εντυπωσιακό !!! Στον εθνικό κήπο μου άρεσε που είχε πολύ πράσινο. Μακάρι να 

είχε και ζωάκια !!! Γενικά ήταν μια τέλεια εκδρομή . Ευχαριστούμε κυρία που 

φροντίσατε για αυτήν την εκδρομή . Θα μας πάτε κι άλλες υπέροχες τέτοιες 

εκδρομές;  Φρόσω Τσ.


-Πέρασα τέλεια!!!!!!!!!!!!!!Αυτή η εκδρομή θα μου μείνει αξέχαστη!!! Εγώ κυρία

 Χαρά είμαι σίγουρη ότι θα μας πάτε κι'άλλες τέτοιες εκδρομές!  Μαρίνα Μ.

-Αυτή η εκδρομή ήταν πολύ ωραία. Πέρασα τέλεια!!! Μου άρεσε που 

παρακολουθήσαμε ζωντανά τη συνεδρίαση. Μακάρι να μιλούσαμε και στους 

βουλευτές. Ήταν ωραία που προλάβαμε...
να δούμε την αλλαγή της φρουράς. 

Επίσης με εντυπωσίασε ο εθνικός κήπος και το Ζάππειο. Για να πω την αλήθεια 

δεν τα φανταζόμουν έτσι. Και μην ξεχάσω τα Goodys. Σας ευχαριστούμε πολύ 

που μας πήγατε μια τέτοια εκδρομή. Μακάρι να κάνουμε κι άλλες ωραίες 

εκδρομές!        Παναγιώτα Κ.

υτή η εκδρομή ήταν τέλεια!  Χριστίνα Αρ.

-Εγώ πιστεύω πως αυτή η εκδρομή ήταν επιμορφωτική και διασκεδαστική 

ταυτόχρονα!!! Πέρασα υπέροχα!!! Κυρία Χαρά, σας ευχαριστούμε για αυτήν την 

αξέχαστη εμπειρία!!! Ελένη Χ.

-Ήταν ΤΕΛΕΙΑ!!  Τάσος Βλ.

-Η καλύτερη εκδρομή που έχω πάει!     Σπύρος Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου