Και κάτι που πρέπει να θυμόμαστε...

"Γνους πράττε".

Πιττακός ο Μυτιληναίος, 650-570 π.Χ., ένας από τους 7 σοφούς της Αρχαίας Ελλάδας

μτφρ: Να ενεργείς έχοντας γνώση.

«Η τύχη βοηθάει μόνο τα καλά προετοιμασμένα μυαλά». Λουί Παστέρ, ένας από τους μεγαλύτερους επιστήμονες στον κόσμο, στον οποίο οφείλουμε τα εμβόλια και άλλες επιστημονικές ανακαλύψεις που έχουν σώσει εκατομμύρια ανθρώπινες ζωές από τον 19ο αιώνα μέχρι σήμερα.






Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Ένα κείμενο με πολλές μεταφορικές εκφράσεις!


Την περασμένη Κυριακή είχα πάει με τους γονείς μου μια βόλτα σε ένα δάσος. Είχαμε κανονίσει να μείνουμε εκεί το βράδυ. Όταν ήρθε το βράδυ άρχισε να κάνει κρύο κι έτσι αποφάσισα να ανάψω φωτιά. Προσπάθησα, προσπάθησα δεν τα κατάφερα. Σήκωσα τα χέρια ψηλά.
Ζήτησα από τον αδερφό μου να με βοηθήσει. Προσπάθησε κι αυτός αλλά δεν μπόρεσε. Άρχισε να βρίζει τη φωτιά. Έσταζε η γλώσσα του φαρμάκι. Τελικά τη φωτιά την άναψε ο πατέρας μου.
Την άλλη μέρα είχαμε σχολείο. Σηκωθήκαμε πρωί πρωί και φύγαμε. Στο σχολείο έφτασα πρώτη από όλους τους μαθητές. Έτσι βρήκα την ευκαιρία να διαβάσω -επειδή δεν είχα  προλάβει να διαβάσω και φοβόμουν μήπως με μαλώσει η δασκάλα-. Σιγά σιγά τα παιδιά έρχονταν. Κι εγώ ...κουβεντούλα με τις φίλες μου!
Ξαφνικά ακούω τον ήχο του κουδουνιού. Έπρεπε να μπω στην τάξη αδιάβαστη. Το μάθημα άρχισε. Η δασκάλα μου έκανε τη μόνη ερώτηση που δεν είχα προλάβει να διαβάσω. Μου λύθηκαν τα γόνατα. Κόλλησε το μυαλό μου. Δεν ήξερα τί να πω. Η δασκάλα με ρώτησε γιατί δεν είχα διαβάσει. Της τα εξήγησα όλα. Τέλος της υποσχέθηκα από εδώ και πέρα να διαβάζω.
Ένας συμμαθητής μου, μου είπε: - Βρήκες το δάσκαλό σου.Τώρα πρέπει να στρωθείς στο διάβασμα!
                                                                                                   Αρίστη Δωρ. - Τάξη Στ`